Blackout

Nya favoritlåten heter just Blackout och är gjord av några vänner från A1, deras album finner ni på Spotify. Tror den här låten kommer bli en av rygglåtarna på nya Corepasset som ska vara klart inför starten 2013 :).
 
Ska strax iväg och köra pass. 30 minuter Core och 30 minuter Indoor striding, ska bli spännande att se hur många som kommer på mina pass idag. I måndags var det rekord på corepasset och ett glatt och duktigt gäng som körde! Hoppas på detsamma idag.
 
Mår lite bättre i huvudet nu. Jag tog en alcedon när jag kom hem från skolan men den hjälpte inte.. Jag sov i två timmar och det hjälpte inte. Jag kokade kaffe och drack en klunk och vips så var huvudvärken borta. Abstinens. Det var nog sista gången jag skippade morgonkaffet innan skolan. 
 
I övrigt ser det ut att bli en lugn kväll. Imorgon blir det till min stora glädje en julklappstur till Gekås med bästaste Bella! Ska bli skönt att inhandla det som behövs och slå in allt så det är klart och man kan njuta av julmysandet lite. 
 
Ha en trevlig kväll så hörs vi sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0