Dagen innan tentan

Usch vad jag är trött och vädret är grått och trist, näsa och hals är fortfarande igentäckta med slem (jag vet att ni gillar att få ALL information ;) ), kanske borde försöka ta det lite lugnt.. Men inte lätt när man är instruktör och älskar att hålla pass! Aja, jag har lite vilodag idag och imorgon sen kör vi lördagsmorgonens Indoor 10.30 :)
 
Har precis ätit lite frukost och strax är det dags att göra sig iordning för ytterligare några pluggtimmar med Bella innan jag ger upp pluggandet för den här gången. Ni kan ju hålla tummarna för mig att det går bra imorgon. Som jag sagt så många gånger så slipper jag gärna göra om den.. ;)
 
Aja, ha en fantastisk torsdag, det ska förhoppningsvis jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0