Den här nostalgin...

Ibland är det så svårt att välja ut vilka bilder man ska lägga upp när man sitter och har sånna där nostalgidagar/kvällar som jag brukar ha lite då och då.. Men de här bilderna har jag heeeelt missat de senaste gångerna! Såhär såg Kola ut som bebis och här träffades vi för första gången någonsin, DET mina vänner är kärlek! 
 
Ser ni så liten plutten var? 
 
 
 
 
Detta är kärlek och det är nostalgi. Idag är han min absolut bästa vän i hela världen och tänka sig att det redan gått 8 år. Det är inte klokt vad tiden har sprungit iväg!
 
Overandout. 

Kommentarer
Postat av: Inna

Åh, så gulliga!! Både du och Kola!! <3 <3 <3

Svar: Tack gumman <3<3<3
Alice ♥

2012-11-13 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0