Jodå så atte...

Igår var jag lite extra glad för att jag slapp den där jobbiga blue monday känslan. Istället hade jag en bra start på veckan i skolan, på jobb och en mysig kväll med härligt sovsällskap. Den här dagen började väl helt okej och jag fick hyfsat mycket gjort på kort tid... Men ja jag vet inte riktigt vad som hände de här sista kvällstimmarna men det känns som om blue monday känslorna kom nu istället. Jag misstänker det handlar om att huvudet arbeta för mycket och går igenom en del saker. Dagen har varit tung och grå och jag har kommit fram till att jag inte har någonting kul överhuvudtaget att se fram emot. N A D A. Det lilla jag planerat in har ändrats och ja så kan det vara ibland men just sånna här dagar känns det riktigt segt och olustigt. Det finns saker jag retar mig på och som gör mig besviken gång på gång.. Det är också ett störmoment som blir så tydligt när man har en såhär jobbig kväll. Självklart har jag inte glömt allt jag skrev innan. Livet är bra och jag trivs med det mesta, men ni minns kanske att jag pratade om svarta dammkorn? Ska sova bort min ilska nu och mysa lite i det härliga ljus adventsljusstaken avger. Natti, imorgon är en bättre dag :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0