Monday

Sådär då har jag varit i skolan, städat, gått långpromenad med hundarna OCH haft mina pass idag. Det gick bra trots axelinflammation, dock fick mina underbara medlemmar köra en hel låt själva på passet medan jag gapade och tjoade men det fixade de galant! På Indooren körde jag två nya låtar som plåster på såren för att jag är lite halvt invalid, och jag vet inte riktigt om det uppskattades men jag tror det. Personligen tyckte jag det var skitkul! Man kör sönder sina egna pass så när man byter låtar blir det genast en utmaning även för mig som instruktör :)! Bra jobbat idag alla som var på passet idag, härligt att se att ni körde all in även om jag tog det lugnt med min axel !
 
Har precis satt på en påse popcorn och inväntar pojkvännen som är på ingång. Den här dagen är perfekt för lite soffmys, jag hade ju inte sådär mycket överst för den här dagen tidigare, men den har övergtt till att ha blivit helt okej iaf :). 
 
Hoppas ni haft en fantastisk måndag fina ni! Ha en härlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0