När alla måsten är gjorda

Sådär då vart pressmeddelandet också skrivet.. puh! Om det är rätt eller fel vet jag inte men jag är nöjd med det själv så man får bara hoppas på att läraren blir det också ;)!
 
Passen gick bra idag och axeln fungerade som den skulle, även om jag var lite orolig emellan det får jag väl erkänna. Det var fullt ös på Indooren också idag bara en cykel ledigi dag! Så sjuuukt gött och extra kul är det när mina stammismotionärer (och nya för den delen) säger att de gillar nya passet! Då kan man känna sig nöjd med sig själv, det enda man vill som instruktör är att ens motionärer ska känna att de gillar passet OCH att de svettas ordentligt! Tack för ni är bäst! 
 
Nu ska jag inte göra många knop innan det är dags för sängen. Ska nog sätta igång någon serie på netflix! 
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0