Onsdag

"Nothing Inside"
 
Sovit har jag absolut gjort inatt, många timmar och de som säger att man inte kan återhämta missad sömn ljuger garanterat. Jag sover aldrig mer än 7-8 timmar per natt annars men just inatt sov jag i nästan 11 timmar även om jag vaknade till lite.. Så som sagt, de som säger att man inte kan återhämta sömn ljuger nog. 
 
Det tråkiga med den här dagen so far är att jag inte känner mig på topp eller ens lite på g för någonting alls idag. Visst, jag har inte varit uppe så länge och jag verkligen hoppas att dagen vänder. En del sådana här dagar händer något sjukt otippat och istället blir dagen till något bra. Jag hoppas idag är en sådan dag. Orkar inte känna olust för det mesta och att vädret är grått och trist gör verkligen inte saken bättre... Jag vet, gnäll och gnäll. 
 
Något som ofta slår mig är att mitt humör brukar bli lite upp och ner på höst/vintern. Jag är kanske inte gjord för såhär gråa och trista klimat? Samtidigt kan jag tycka att snö är det mest underbara som finns när den är ny och man slipper slask och att stå på huvudet varje gång man går utanför dörren. Men visst, snön lyser upp den gråa och trista vardagen och likaså gör solen det. Konstigt dilemma det där. Jag som har tankar på att bege mig till London för att praktisera ett halvår, hur ska det gå? Där regnar det ju alltid! Nåja, nästan i alla fall. Fördelen med London är ju dock att de ofta har några grader varmare än oss här hemma, även i Skåne, så det kanske tål att tänkas på lite i alla fall? 
 
Nej jag ska sluta bittra ner er också, räcker mer än väl att jag är som jag är idag. Ska försöka mig på en joggingtur om någon timme och se ifall det hjälper lite. Orolig för min axel dock men man använder ju inte axeln sådär supermycket när man springer så det går säkert fint :P. Ha en underbar onsdag fina, fina läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0