Pluggeli-plugg-plugg

Å ja jag har nog sett på tok för mycket Simpsons i mina dagar :P, men det kan inte hjälpas. Ned Flanders är för soft haha!
 
Happ, nu har jag och Bella pluggat i några timmar och det känns ändå helt okej även om det är mycket som ska fastna. Att vara två underlättare då man kan diskutera saker ihop och ibland saknar man vissa anteckningar som den andra har, så då kan man hjälpa varandra, suveränt! 
 
Jocke kom förbi och var världens sötaste som hjälpte mig spänna sängbenen, jag har inga verktyg och även om jag haft det hade jag säkerligen gjort det tio gånger så svårt för mig än vad det behövde vara :P. 
 
Ska strax iväg, ska utfodra hundarna och sedan är det myskväll några timmar innan jag ska plugga mer! Wish me luck med plugget ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0