Saturday

Sådär då var det helg och gårdagens middag och ölande med Bella var heeeelt perfekt! Vi var inte ute särskilt länge men ingen av oss orkade efter den här veckan afylld av tentapluggande! Förhoppningsvis satte vi tentan och slipper se den igen ;) Sweeeeet!
 
Har nyss haft pass på Söndrums träningscenter och till min oro harj ag börjat känna av smärta i högeraxel igen.. Ni som följt mig ett tag minns kanske att jag hade en monsterinflammation i axeln halva sommaren? Just nu är jag skiträdd att den ska bryta ut igen så nu är der bara att trycka inflammatoriskt och smörja på voltaren. Cross your fingers for me!
 
Åter till lördagsnöjet som innebär städning av kattlådan.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: J

Crossing my fingers! :)

Svar: Vad snällt av dig =) Tack!
Alice ♥

2012-11-11 @ 01:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0