Sitter med en fjäder och vill rista i sten

Söndag. Igen. 
 
Idag är en sådan dag då jag mest av allt hade velat gå och lägga mig, dra täcketöver huvudet och sova bort hela dagen, ja gärna hela kommande veckan. Jag har inte fått in många rätt de senaste veckorna. Huvudet reder nog snart upp sig, kanske är det som herr Jason (Timbuktu) säger, att man är någon form av känslodyslektiker? Jag är inte säker på att vi menar på samma sätt, men ordet känns rätt på något sätt. 
 
I övrigt ska det pluggas idag, ska träffa Bella lite senare och försöka få in vår redovisning till imorgon. Good luck liksom, men man vet ju aldrig. Mirakel kan ju faktiskt ske, hoppas iofs att det hellre visar sig på tentan på fredag. 
 
Ska sluta bittra ner er med mig. Bjuder på Ord och flera visor av min kära landskapskamrat Timbuktu. 
  

Kommentarer
Postat av: Herbert

Wish you a nice day!

Svar: Thank you Herbert!
Alice ♥

2012-11-04 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0