Sjukt jävla tråkig

Så har min blogg blivit om jag jämför med hur mycket bilder samt effekter och dylikt jag hade med för ett år sedan. Har bestämt mig för att ändra på det och plocka fram kameran lite mer i vardagen igen. Skillnaden på idag och för ett år sedan är att jag har sjukligt mycket i skolan mellan varven och där finns massor av saker jag ska hinna med utöver det.. Men jag ska minsann försöka! Från och med imorgon, så idag fortsätter jag i samma sjukt jävla tråkiga stuk. Ursäkta för det och för språket. 
 
Skolan idag var seg men det gick ju bra ändå.. Imorgon är det kort dag bara en halvtimme och då hade jag tänkt plocka fram advetsljusstakar och få lite julmys! Tomtarna får vänta en vecka till, men sen sååå! Ska även börja läsa igenom kurslitteraturen ordentligt nu så jag kan påbörja min hemtenta snart så jag slipper panika sista dagarna. Hade varit skönt att slippa. 
 
Har precis ätit en skål sallad och satt igång tvättmaskinen (eller ja den satte jag på för snart två timmar sedan och glömde trycka i snabbknappen...) och plockat undan lite smått här. Lär inte bli mer ständande idag. Ska ha pass halvsex till halvsju och sen kommer pojkvännen och det är dags att ta ett eller två avsnitt av Games of Thrones, snart har vi gått igenom hela säsong ett. Premiär för mig och jag gillade faktiskt det så om ni inte sett det kan det absolut vara värt att få tag i:)!
 
Vi hörs senare, tror jag :)!
 
Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola Bella como estas? hope your ok this week, have not been able to be in facebook to mutch becouse i was studing, and it is alot, you look gorgeouse in that pic. your like a rose that makes like more beautifull, hope you have a nice time with your BF looking att the serie, when you have time look att my pics in FB of my treap to paris! hasta pronto bella!
your frend Herbert

Svar: Hola mi amigo! Muy bien y tu?:) My week so far is okey, a bit tired thoug but guess that's because the grey and boring weather! What are you studying now? Thank you so much, this picture is from summer so it's pretty old :). I will look at your pictures from France as soon as I get a little more time! Wish you a good week and good luck with your studying :) Hugs!
Alice ♥

2012-11-27 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0