Sweet dreams

För ovanlighetens skull så tänkte jag skriva mitt sista inlägg från datorn. Sitter och letar efter bra krämer och hittade en som verkade bra och för bra pris men självklart var det slut i lagret.. Aja, så kan det ju vara. Får söka vidare!
 
Det har varit en lugn kväll. Kroppen är helt slut och huvudet lika så, det blir så iblandn är tankarna surrar iväg. Men de är tillbaka precis där de ska vara. Eller ja, de tankarna som var ute på vift tidigare idag är på rätt ställe. Sen har jag ju massor av andra tankar/funderingar/drömmar som flyger runt hej vilt här, precis som det ska vara ;)! 
 
Men nu ska jag drömma en massa söta drömmar om rosa fluffiga moln, my little ponys i regnbågens alla färger... Eller... Nej det ska jag nog inte. Men jag tänkte drömma om något bra och mysigt, om det går. De drömmar jag hade inatt var riktigt otäcka.. *ryser*. 
 
Sov gott vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0