Godmorgon

Hoppas ni sovit gott. Själv har jag väl ändå sovit helt okej, känner mig betydligt piggare idag än igår. Jag känner mgi så pigg att jag faktiskt ska ta tag i städandet lite idag, så här slipper se ut som världens kaos. 
 
Vaknade med lite magont idag. Jag är såklart lite stressad för Kola som är hos tandläkaren nu. Fick reda på att han troligtvis ska dit en omgång till men om några veckor. Det bästa är ju klart om han slipper, men det får vi reda på när han är färdig. 
 
Sen finns där faktiskt en sak som bekymmrar mig eller stör mig lite från och till. Nu vet jag inte om det blir mycket värre eftersom jag är hemma sjuk och har svårt att sysselsätta mig.. Men jag hatar att ha något man ska störa sig på. Kan saker inte bara få vara bra? Antar att det bästa är att bara låta det hela vara...
 
Hoppas ni har en fin dag iaf, ska försöka vända min till en bra och positiv dag det behöver jag. Lite glädje kan också behövas så om någon känner för att skicka över det är det mer än välkommet :).

Kommentarer
Postat av: herbert

Wish you a beautifull day, you are allways sweet and lovely smille you have, i don't have to say to you twice that you look like a millon dollars :), enjoy the day angel,

im here in hollviken today, it is a beautifull day today the sky is blue and su shining, hope the weather is nice there too. hugs and kisses
herbert

Svar: Thank you so much Herbert :) I needed thoose friendly words today :) I will try to enjoy my day even though my nose tickles all the time :) I wish you a lovely day too and hope the weather stays that good today :)
Alice ♥

2012-10-31 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0