Hej matvrak!

Alltså jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag äter och äter och äter. Jag kan äta ett stort lass med mat och en timme senare är jag löika hungrig igen... Märkligt. I och för sig så åt jag knappt heller någonting när Kola var dålig förra veckan, man lider liksom lite med dem så matlusten var inte på topp precis!
 
Kom precis hem från Möllegården med hundarna, ett reservat som består av massor av skog. Uppskattas av hundarna och passar man på nu när det är så fint väder som idag så är det himla skönt att bara gå där i sina egna tankar. Man kommer fram till mycket vettiga saker på sina skogspromenader. 
 
Å nej jag hade egentligen inte mer att säga, så vi hörs senare eller något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0