Måndag

Idag är en sådan dag när man inser vilka guldkorn man har lyckats hitta i livet, både gamla och nya bekantskaper. Jag har ju sagt det här ganska många ggr den senaste tiden, men det tål att sägas om och om igen. Man ska inte gräva ner sig helt när man är deppig oavsett orsak, istället ska man försöka fokusera på de bra  sakerna i livet och uppskatta det man har. Detta är ju klart lättare sagt än gjort alltid, men man kan alltid försöka ;). Å nej jag är inte deppig, bara förkyld och tycker extremt synd om mig själv. Normaltsätt ingen annan som gör det såatteeeee... ;).
 
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Danne

seriöst jag har aldrig sett sexigare fötter i hela mitt liv!!!

2013-04-05 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0