Måndag

Ny vecka och nya tag eller vad är det man brukar säga? Veckans löfte är i alla fall att träna som jag brukar, det vill säga MINST 4-5 ggr i veckan. Tror delvis att mitt dåliga humör beror på att kroppen inte riktigt vet vart all energi ska ta vägen, så därför blir jag lite mer irriterad än vanligtvis. 
 
Andra maskinen tvätt är igång. Hundarhna har varit ute på sin morgonpromenad och har fått frukost, bara jag kvar egentligen. Känns dock som att en brunch är det mesta för tillfället så jag får hålla mig någon timme till innan jag kan äta, ska ju trots allt vara i skolan till 16.00 idag, så lite sådär extra mycket energi kan ju vara bra! 
 
Vad gör ni idag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0