Night

Ja då var nästan den här måndagen också slut. Får väl säga att det varit en okej dag trots att det regnat lite från och till idag. Har kommit mer än halvvägs på sista tentadelen och svår är den, det ska gudarna veta.. Men trägen vinner som man så fint brukar säga. 
 
Passen idag gick superbra, förutom att jag höll på att göra både mig själv och mina motionärer hörselskadade när jag fick en extrem rundgång i micken, första gångenjag använde headset och jag har ju definitivt lärt mig att inte gå för nära högtalaren när micken är påslagen. Jag varj u helt lommhörd en timme efteråt. Förlåt fina motionärer!
 
Nu är det snart dags att krya ner under täcket. Fortfarande sjukt trött, märkligt eftersom jag sovit i tio timmar, men ibland behöver väl kroppen lite mer sömn. I guess. Om vi inte hörs på appinlägg så sweet dreams! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0