Nostalgi

Jag älskar att sitta och lyssna på musik jag lyssnade sönder som tonåring.. Ja jag var nog knappt ens det. Musiken får en alltid att må så fantastiskt bra. Eller ja, man anpassar väl ofta musiken efter vilket humör man är, eller hur? 
 
I övrigt är livet ganska så bra. Små bekymmer återstår alltid men som jag sagt så många gånger förr så kan ju inte allt vara helt klockrent, eller hur? 
 
Har ni också någon människa som är ständigt återkommande i ert liv? Jag har det och jag vet inbland inte om det är bra eller dåligt, men för det mesta så känns det ganska så bra och eftersom jag ofta går på magkänslan så kan det ju inte vara något dåligt då? Eller? Aja time will tell. Det gör den alltid i slutändan. Nu blev allt väldigt flummigt här. Jag ahr druckit ett glas vin, tänker skylla på det ;)!
 
Hörs till gonatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0