Tisdagkväll

Sådär då har nästan den här dagen också gått. Har läst lite i Mcquail men uuuuuuusch så tråkig den är och inte särskillt mycket vill fastna direkt.. Men det är bara att köra på. Har dock tagit en väääääldigt lång paus nu, en som till och med inkluderade en löptur mitt i natta. Det kändes som det iaf, så jag höll mig på upplysta cykelvägar för säkerhetsskull. Bättre att vara lite mer försiktig än att vara dumdristig. 
 
Blev lite orolig nu igen för den kommande veckan.. Alltid är det något, så är det. Ska försöka tänka på att allt blir positivt så vet jag att de positiva sakerna inträffar! 
 
Imorgon ska det bli en sväng till Gekås, har inte varit där på säkert sju år så det kan ju bli spännande att se ifall jag lyckas få en lite positivare bild av det den här gången :P. Elvisp ska stå på listan och eventuellt ett löparset? 
 
Hoppas ni har en bra kväll! Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0