Torsdag

Godmorgon eller godförmiddag, bestäm själv vilket som passar bäst. 
 
Idag är jag nästan lika trött som när jag gick och la mig igår kväll.. Det blev inte att jag somnade vid rätt tid igår av olika orsaker.. Men så kan det bli ibland. Får ha en lugn torsdag idag istället, ska strax plocka undan, dammsuga, byta rent i sängen och eventuellt tvätta golven innan jag ska sticka iväg till stan för att träffa Bella i stan vid ett. Ska bli mysigt med en fika och lite snack som inte rör skolan för en gångs skull, det enda man hinner annbars nuförtiden. 
 
Dags för frukost, hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: J

Sjukt vacker :9

Svar: Tack så mycket :)
Alice ♥

2012-10-28 @ 03:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0