Torsdag

Fortfarande lite sur och gnällig.. Men det är liiiiiiiiiiiiiiite bättre, alltid något eller hur? Blev faktiskt på bättre humör när jag satt och lyssnade igenom Byz gamla platta Fett av dig. Sjukt mycket nostalgi och ibland får nostalgi en att må bättre. Kom att tänka massor på min Bill (Maria som nuförtiden är bosatt på Gran Canaria), saknar den apan ibland. Vi hade våra sjuka äventyr och vi visste aldrig riktigt vart vi skulle hamna. Nu lever vi två helt olika liv i två olika länder, lite sorgligt. Men jag vet att hon har det bra och det känns faktiskt fantastiskt, jag unnar henne all lycka! 
 
Nu ska jag återgå till lite av Byzplattan innan Jockek ommer förbi ikväll :). 
 
Hörs senare eller imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0