Torsdag

Sådär då var dagen nästintill över (15 min kvar). Jag var ju uppe tidigt och hann med en powernap efter maten hemma hos pappa tidigare idag. Skönt att komma hem och umgås med föräldrarna lite, jag har saknat dem under sommaren. Mitt liv har gått från lugnt och sansat till sjukt intensivt och gärna göra och befinna mig överallt och ingenstans. Året ut orkar jag nog allt men därefter så är det skärpning som gäller. Jag känner mig lugn på de flesta plan i livet just nu och många av de pusselbitar jag saknat länge är äntligen på plats! Sen har någon bit försvunnit... Men den ska nog snart återfinnas på ett eller annat sätt jag vet bara inte hur. Andra bitar har jag kommit underfund med att de inte hörde till mitt pussel utan av någon orsak bara hamnat på villovägar. Magkänslan avslöjar allt, och ibland blir man lite lurad och tror det är magkänslan som talat men i självaverket kan det vara nervositet. Men som sagt det börjar gå på rätt håll på de flesta håll nu, lite bekymmer att lösa till men det ordnar sig säkert :)! Sov så gott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0