Vart tog flickan vägen?

Jaha och hur ofta är det helt dött på bloggen i ett helt dyng? Precis, aldrig. Men så kan det gå när man inte läser igenom sina veckouppgifter i skolan ordentligt några dagar innan... 
 
Var på en supermysig fika med Emelie igår förmiddags vid tio där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Underbart go tjej och dem finns det inte många av så jag är glad att jag hittat en! Men så fort jag kom hem var det dags att ta tag i pluggandet inför seminariet som skulle vara idag. cirka 150 sidor att läsa, referera, analyser och duskitera på fyra sidor tillsammans... Jag är imponerad av mig själv att jag faktiskt lyckades läsa igenom alla sidor OCH sätta ihop reflektionerna samt inhandla en skrivare, installera OCH få ihop det.. Tog mig bara 12 timmar att sammanställa allt. Men gjort blev det iaf! 
 
Idag hade jag skola 08-00-15.00 (skulle varit till 16 egentligen) och jag kan ju säga att de första fyra timmarna var bortkastad tid jag hade kunnat spendera bättre hemma. Men men vad gör man inte för skolan? 
 
Nu har jag precis varit ute med hundarna innan det är dags att bege sig mot gymmet för att leda pass. Functional toning och Indoor som gäller idag. Heja mig! Idag är det en lång dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0