Bittert..

Jag försöker faktiskt att vara så positiv som jag bara kan när jag skriver här, just för att inte dra ner andra människor när man är på dåligt humör.. Men idag är det verkligen svårt att hålla humöret uppe. Jag är så arg och besviken på samma gång, och det värsta av allt är att jag inte kan göra ett skit. Det stör mig. 
 
Tydligen kan inte allt få vara bra på samma gång. Jag har haft två år där livet gått upp och ner väldigt mycket och inte förrän det senaste halvåret har jag känt att livet börjat rulla på ganska bra. Aldrig har skolan känts så rätt som den faktiskt gör och givetvis ska något annat skit börja jävlas då.. Livet ska då aldrig vara lätt. Men det som inte dödar en gör en bara starkare... 
 
Nu ska jag trycka i mig popcorn och kolla på i en annan del av köping. Ska försöka sluta med min bitterhet, men idag är jag ledsen och jag kan inte göra så mycket åt det. Jag kan glädjas åt det som känns bra men allt annat känns så sjukt sorgligt. SÅ är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0