Core hösten 2012

Äntligen har jag kört igenom mitt underbara Corepass som ska köras nu i höst och jag är faktiskt nöjd! Sjuuukt jobbigt på sina ställen, men det MÅSTE ge bra resultat så som det svider i kroppen! Ska öva på det några ggr nu fram till måndag såklart och detsamma gäller mitt functionalpass, men det påbörjas träningen på söndag!
 
Känns skönt att träna igen, tror det var 1½ vecka sedan jag tränade sist och ja det är ju et ttag sedan. Inte riktigt min grej normaltsätt så det känns att man är tillbaka igen! Ser fram emot vår invigning på STC på lördag rödkullavägen 7 ute i Söndrum. Hoppas ni kommer och kör mitt Indoorpass 10.30 den 15/9 !
 
Men nu ska jag softa lite innan jag hoppar in i duschen och läser det sista av Samhällsvetenskapliga förutsättningar! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0