Glädje

Jag skrev ju innan passen att jag troligtvis skulle vara på bättre humör när jag kom hem, minns ni? Jag kunde inte ha mer rätt! Jag är så otroligt lyckligt lottad som har hamnat med så fantastiskt underbara människor att jag inte ens kan komma i närheten av att kunna beskriva det med ord. 
 
Jag ledde functional idag igen, andra öppna passet och vi var betydligt fler idag, vikterna räckte inte ens till.. ;). Ett glatt och svettigt gäng blev det och så fort rekvisitan kommer som vi ska ha kommer passet att bli ännu mer effektivt än det är nu. Det känns underbart, speciellt med alla värmande ord och all pepp så kommer det kännas ännu bättre nästa gång! 
 
När functional var slut så var det dags att hoppa på pass nr två, Indoor striding i 30 minuter. Jag ahde inte sådär jättemycket röst kvar och det var på gränsen att jag orkade passet själv, men med det fantastiska gänget så känns det som om man orkar köra på så mycket mer än man gjort annars. Tack för att ni har en sådan glöd och träningsglädje när ni är hos mig! Ni är så jävla bra och underbara! 
 

Innan Indooren började så fick jag ett litet packet av fina, fina Emelie, som hade läst min blogg igår. Ni som läste min blogg igår vet ju hur otroligt deprimerande inlägg jag skrev HELA dagen igår, right? Lite halvt idag också, jag vet men jag har försökt undvika att skriva så mycket idag för att bespara er allt gnäll jag ligger inne med.. Hursomhelst.. Jag fick en söt liten bok som heter: En deppig dag, och så blir du glad. Det här värmde verkligen i hjärtat och jag blev verkligen sååå glad! Tusen tack finaste och goaste Emelie, du fick verkligen mitt humör att vända i ett nafs och jag uppskattar att du tänker på mig. Massor av varma kramar till dig! 
 

Det här känns verkligen så rätt! Jag har hittat hem, eller ja jag har ju mitt föräldrahem och mina föräldrar och dem älskar jag så det gör ont i hjärtat. Men man kan kanske säga att jag har hittat mitt andra hem och min andra familj häruppe? Jag känner att jag kan vara mig själv till 100%, jag vet att jag kan prata om allt med mina chefer och våra motionärer är inte bara motionärer de är våra vänner. Det här är verkligen något fint och aldrig förr har jag varit med om något så underbart som det här. Vi är som en liten familj som alltid finns där för varandra, och vilket annat gym kan ni hitta det på, personal och motionärer tillsammans? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0