HEEEELG!

ÄNTLIGEN är det helg och det var länge sedan jag längtat så efter en helg som jag gjort den här veckan! Det har varit mycket på gång samtidigt och trots att det varit roligt har jag blivit så seg i knoppen att jag inte vet vart jag skulle tagit vägen. Nu är det helg och första seminariet blev faktiskt ganska så bra. Bara att erkänna att jag faktiskt var lite nervös, men efter idag känns det helt okej! 
 
Om några timmar åker jag, Jocke och husdjuren ner till skåne för att fira att det är helg! Ser ut att bli filmmys ikväll med mina söta små molntussar och imorgon blir det stan och konsert på kvällen! Visst låter det väl som en härlig helg? I think so! Hörs senare eller imorgon..ja eventuellt kanske på söndag när jag är åter i Halmstad igen. 
 
Ha en härlig helg ifall vi inte hörs emellan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0