Hemtenta del två av fyra, check!

Okej, jag blev väääldigt, väldigt lättad precis. Socialpyskologidelen tog bara 20 minuter att göra idag. Fan vad skönt, nu återstår bara två delar till..Kanske lite större men ändå. Jag ahr gjort vad jag tänkt mig idag så nu kan jag njuta och göra vad jag vill. Sånt gillas starkt! 
 
Jag har faktiskt lite hemlängtan idag.. Det är inte ofta jag har det numer men just nu är längtan stor. Fördelen är att när jag åker ner nästa gång så kommerj ag inte ha någon skola att stressa upp mig för i alla fall och det är ju helt klart positivt. Att bara vara sig själv utan stress. Det är härligt! 
 
Men eftersom jag blev klar lite tidigare än vad jag vågat hoppats på så ska jag softa lite nu. Plocka undan och.. ja sådär supermycket att plocka undan finns där faktiskt inte. Men lite ;P. 
 
Hörs lite senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0