Kursansökning

Såhär innan det är dags att bege sig till möte så tänkte jag upplysa alla (ja även er som inte är det minsta intresserade) om att jag sökt ytterligare 8 olikak urser inför våren. Och nej, självklart kommerj ag inte att läsa ALLA kurserna, men kanske en eller två beroende på vilken jag kommer in på. De är på distans och utan några träffar överhuvudtaget, så det kommer gå på internet. 
 
Om jag har en hyfsad lugn vår vilket jag troligtvis inte kommer veta förrän det närmar sig så kommer jag ha tid med en eller två kurser på distans som är på halvfart eller kvartsfart. Känns som att det är lika bra att bara bygga på när man ändå är igång. Och ja, jag vet. Jag har två extrajobb, ett 100 %igt program att läsa så hur ska jag hinna med fler kurser? Jag tror att man kan om man bara vill. 
 
Jag ahr försökt basera de flesta av kurserna till det jag pluggar som 100% just nu, alltså jag bygger på med lite extra kurser istället. Men visst.. Dets lank in en och annan kurs som inte riktigt hörde dit. Men pedagogik kan alltid vara bra att ha och jag kanske ska börja om med Franskan jag påbörjade i grundskolan som det gick skit för. Grammatiken för franskan blev sååå mycket klarare när jag läste spanska;)!
 
Aja, jag ville bara berätta. Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0