Lördag

Det blev inte många timmars sömn inatt eftersom jag visste jag skulle upp och hålla pass på STC ( Söndrums träningcenter). Idag var det den stora dagen då vi skulle ha vår invigning och vi hoppades på att många skulle komma förbi, och vet n ivad? Det kom betydligt fler än vi vågat drömma om! Så trots få timmars sömn och ett rejält svettigt Indoorpass så kändes allt så sjuuukt bra! Det känns i hela kroppen att detta kommer gå vägen och bli så jävla bra! Gött! 
 
I övrigt så har jag inte gjort många knop idag. Varit ute med hundarna, övat på corepasset och legat i soffan är vad jag pysslat med timmarna efter att jag kom hem från invigningen. Inget mer. Jo föressten. Jag har tänkt på hur otroligt lyckligt lottad jag är just nu. Den senaste veckan har jag känt av det sådär extra mycket och jag är medveten om att jag alltid är det, men ibland får man en sådär EXTRA bra känsla. 
 
Det finns massor av underbara människor i mitt liv just nu och jag är så jävla glad att jag har dem där ochatt de finns där. Nya bekantskaper, gamla bekantskaper... Det känns som om jag lyckats hitta de absolut bästa. Livet börjar kännas bra, även om jag har dagar jag tycker är mindre bra och ja rentav trista, så vet jag att för det mesta så är jag nöjd med tillvaron och alla underbara människor jag har omkring mig gör allt så jävla värt! Tack fina ni!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0