Måndag

Goddagens!
 
Pluggandet är äntligen kalrt för dagen, vilket innebär att jag kan göra lite vad jag känner för idag. Jag har förvisso lovat hundarna en ordentlig runda idag så det löften får jag förstås hålla och ikväll håller jag både core och indoorpass så det ska också göras såklart! 
 
Lite sliten sedan helgen även om jag inte drack någonting.. Men det var massor som skulle hinnas med och det hann vi minsann med också inte illa!
 
Ibland tycker jag det är lite jobbigt att vara mig själv, för en del saker kan jag störa mig på.. Ni vet, saker man borde släppa, men inte riktigt kan göra det. Riktigt störigt faktiskt, men förhoppningsvis försvinner det väl snart..hoppas jag, annars lär det ligga som ett stör moment ett tag framöver och det ogillas sjukt mycket. 
 
Ha en awesome måndag! 
 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0