Over and out.

La mig precis i sängen... Idag är jag utmattad och trött, för ovanlighetens skull. Jag har världens sötaste och kanske blötaste hundar i sängen bredvid mig som sovsällskap idag, det känns extra mysigt att även Kola ville sova häruppe idag. Normaltsätt vill han bara sova under sängen men idag när jag behöver ha mysigt och glatt sällskap bredvid mig så hoppar han upp och lägger sig på huvudkudden bredvid mitt huvud. Jag tror de kan känna av när man mår bra eller inte och som sagt just idag behöver jag va mysigt sällskap och jag tror han kände det. Vissa dagar känner man sig så ynklig och liten och som den ensammaste varelsen i världen.. Idag har varit en sådan dag och jag hoppas att mitt tankesätt vänder imorgon och lösningar kommer på plats inom en väldigt snart framtid. Hoppas er dag varit fantastisk och att ni sover gott. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Inna

Skickar massa kramar och hoppas att det känns bättre idag!! <3 :)

2012-09-26 @ 07:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0