Söndag

Söndag igen, skillnaden är dock att jag för en gångs skull haft en ledighelg! En mycket bra sådan tillochmed. Skåningarna kom upp i fredags och stannade till idag och guuud vad jag saknat dem! Ni är så underbara mina fina, fina molntussar <3!
 
Fredagen blev väldigt lugn, kollade på solsidan och käkade massor av onyttigheter som godis, chokladbollar och chips! Är det fredagsmys så är det! Igår var vi alla bjudna på fest till Jocke och fan vad kul vi hade. Jag spetsade nog bålet lite väl där i slutet, det smakade inte sådär supergott och då var jag själv nog rätt så bra på det.. Men ja vad gjorde det? Jag drack inte mer av det sen och det var ju slut så det tycks vara sjukt uppskattat :)!
 
Idag har jag inte gjort många knop. Vardagsrumsmattan är tvättadf och diskbänken är iordningställd samt ny sand i kattlådan. Mycket mer än såhär tror jag inte det blir. Kroppen är sliten efter den här helgen, men jag har haft en härlig och bra helg på många sätt och vis så därför gör det absolut ingenting att jag är slut i hjärnkontoret idag! 
 
Hörs lite senare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0