TRX

Alla måsten för dagen är gjorda och shit så trött jag är! Utöver övandet av functional så har jag hunnit med en långpromenad med hundarna, tvättat och hållt två pass såhär på kvällskvisten samt pluggat. Så ja jag är SLUT i batteriet! 
 
Fick för övrigt reda på att jag ska gå en utbildning i TRX på fredag, så kan jag strax hålla ännu fler pass! Yeey, dessutom verkar TRX vara ruskigt bra träning! Så det ser jag verkligen framemot. Fullt ös hela vecakn, men det är gött. 
 
På fredag är det skåne som gäller och jag längtar faktiskt! Ska bli hur mysigt som helst. På lördag ska jag och Jocke gå op We love the 90's på Malmö arena. Vi ska få se våra gamla barndomsidoler stå på scenen och det ska bli sååå roligt! Ska hinna umgås lite med skåningarna också så klart, om de är friska från sin magsjuka förstås :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0