Vilken kväll

Idag var det lite annorlunda gäster överlag på favvostället och ja de märktes ganska mycket på bordet och jag blev lite småirriterad lite då och då. Främlingars händer vill jag absolut inte få i ansiktet... Men alla var ju givetvis inte så tönna, men det var annorlunda idag. Hursomhelst så fick jag in en riktigt bra kassa så jag är ändå nöjd på de stora hela! Skönt med lite paus från nattjobbet nu, så kan jag ladda upp med massor av bra energi till nästa gång vilket blir om två veckor :)! Jag vann btw på lotto idag också, hela 22 kr :). Det börjar med de här små summorna och sedan kommer miljonerna snart inrullande det känner jag på mig! Nu ska jag försöka sova och imorgon är det underbara lediga söndag, äntligen får jag min godispåse då! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0