Effektiv torsdag

Goddagens! 
Idag vart jag uppe med tuppen för att lämna blod för andra gången. Det gick bra idag också men det gjorde faktiskt lite ont. Kanske beror på vart nålen hamnar? Aja, jag överlevde de 10-12 minutrarna som nålen satt där. Fick också reda på att jag inte hade riktigt lika bra järnvärde i blodet som senast, så att jag skulle tänka lite mer på det i min kost. Kanske bra att ha någon som säger till en ibland :P. 
 
Efter blodgivandet var det dags att bege sig mot Andersbergs däck för att byta till sommardäck och ta med mina vinterdäck. Peugot har börjat med säsongsförvaring och är hela hundra kronor billigare. I know, det är inte mycket men som student med låg inkomst och höga lån så är det rätt så mycket. 
 
Jag hann hem och vända innan det var dags för skolan. Mötte upp finaste Bella och Monika där, och till vår stora glädje så var lektionen slut efter lite mer än en timme. Vilket för mig innebar att jag i lugn och ro kunde lämna däcken på peugot och käka lite lunch innan det var dags för hundarnas långpromenad. 
 
Nu sitter jag här och är lite seg i huvudet. Jag är absolut inte van vid att gå upp 06.20 om mornarna. Mer seg kommer jag troligtvis bli efter grupparbetet. Tjejerna kommer hit vid halvfyra för att göra klart vår redovisning vi ska ha på tisdag. Sen blir det lite matsällskap med världens bästa tjejer, det ser jag verkligen fram emot! Nu ska jag käka lite mellanmål och softa innan det är pluggdags igen. 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0