Lördag

Idag har jag inte legat på latsidan det minsta. Vaknade vid niotiden, käkade en liten frukost och sedan begav jag mig ner till Söndrums träningscenter för att hålla två indoorpass på raken a la 25 min var. Det gick bra och det var två toppengäng som var med mig varav två motionärer vad med på båda passen! Starkt jobbat!! 
 
När jag kom hem var det att trycka i sig något litet att äta och en timme senare var det dags för mig och pojkvännen att ta en joggingrunda på cirka 30 minuter. Nu har vi ätit lite lunch, jag har duschat och om en liten stund ska vi ta med hundarna ut på en lång promenad. Vädret är fantastiskt!
 
Ha en härlig lördag vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0