Sunny sunday

Den här helgen har varit riktigt bra även om den varit lugn! I fredags kom jag ner till skåne sent vilket innebar kvalitetstid med familjen! Kom i säng riktigt tidigt och kollade på lite säsong tre av modern family. 
 
i lördags var det mer ös. Dagen började med en tur till stan med mamma. Toftanäs och svågertorp stod på agendan. Resulterade i att jag kom hem med en stor kruka, två par extra sneakers och ett stort led-träd. trädet har jag ännu inte packat upp.. Men ska försöka göra det innan pojkvännen kommer hit. 
 
När turen i stan var klar begav vi oss hem en snabbis, eller ja jag var hemma ensnabbis och bytte om och sedan var det dags för stan en gång till. Denna gången skulle jag träffa en gammal god vän som jag inte sett på många år. Ett kort men väldigt kärt återseende så det blir snart någon hook up igen! 
 
Kvällen tillbringades i Vellinge hemma hos Johan med glass och svärdet i stenen. Johans soffa har någon form av sövande effekt på mig. Blir alltif sjukligt trött nät jag sätter mig i den. Detsamma gällde igår, men det var lika trevligt som alltid! Ser fram emot Johans besök nästa helg!
 
Nu sitter jag som sagt hemma i Halmstad igen. Har packat upp det mesta och har precis skrivit ut gamla övningstentor. Så imorgon börjar pluggandet inför tenta nr 3 den här terminen. Wish me luck!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotfansen väntar å hoppas å väntar igen...;)

Svar: Det kommer, du får stå ut :P
Alice ♥

2013-04-28 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0