Tisdag

Inatt har jag sovit som en kråka. Inte särskilt bra. Jag har snurrat runt och jag har vaknat ett flertal gånger. Vädret är grått och trist och jag kan erkänna att mitt humör idag inte är direkt på topp. Att sedan sätta sig ner med skolböckerna när man är på detta humör är väl inte det roligaste, men pluggandet igår gick bra så jag hoppas att det fortsätter i samma anda idag trots komplikationerna. 
 
I förhoppning om att dagen ska vända tänker jag unna mig lite fusksol idag också. Ska försöka göra ett par ärenden på stan och ikväll ska jag fira Valborg med finaste Bella och Monika. Två tjejer som alltid får mig på bra humör, trots knepiga uppgifter, trots dåligt humör och diverse incidenter som kan inträffa. Jag hoppas såklart att vädret blir bättre så vi kan kolla på elden, men det sägs blåsa ikväll. Så vi får väl se om vi vågar oss ut. 
 
Blir en nykter afton idag. Hade egentligen tänkt mig annat men eftersom det är tenta på fredag har jag inte tid att ödsla bort en dags pluggande på att vara bakis. När Johan kommer på lördag är planen att det blir utgång på lördag så jag får spara den tills dess;) 
 
Hoppas alla har en trevlig dag och det troliga är väl att det kommer ett inlägg till senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0