Torsdag

Då var det en regnig torsdag, dock är värmen kvar så det ser ut som om det blir en löptur i eftermiddag/kväll trots allt. Lite regn stör mig inte sålänge det inte öser ner! Får se om pojkvännen följer med idag :).
 
Sov hos Joakim inatt och för första gången på två veckor (kanske till och med tre) så kunde jag sova så länge som jag ville. Ruskigt skönt! Har påbörjat min tvättning som jag egentligen tänkte vänta med till söndag när jag är åter från Göteborg, men kände att träningskläderna inte direkt luktade hallon så det fick bli idag. Har pluggat hälften av vad jag ahde tänkt mig idag så resterande del tar jag efter fikan med Emelie i eftermiddag! Sweeet! 
 
Ska inom stan innan jag fikar med söta Emelie, får se om H&M har någon söt och billig pyjamas. Hundra år sedan jag använde en sådan senast men en sommarpyjamas kanske kan vara passande? Me like! 
 
Ja, nej men vi hörs senare mina fina läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0