Fredag

Sådär då vart det fredag och helg igen. Snart är det dags att gå tillbaka till lite vanliga rutiner, vilket jag saknat en hel del så det ska bli skönt att skolan sätter igång igen den 3:e :). 
 
Ikväll blir det födelsedagsfirande och det blir det minsann imorgon också så jag har en kanonhelg att se fram emot. Har varit svårt med planering för denna helgen och ett tag kändes hela helgen lite mindre kul, men allt löser sig och nu har jag en rolig helg att se fram emot. 
 
Ikväll har jag redan planerat vad jag ska ha på mig. Det blir min nya svarta fejkskinnklänning med fina skor och fint bälte till. Hinner jag så lägger jag såklart upp en bild. Imorgon har jag dock inte planerat klädseln än, men det hinner jag :P.
 
Under helgen ska jag försöka hinna med att träna varje dag och på måndag kör jag igång med passen igen. Kommer även bli lite nya överraskningar under hösten, så håll koll! 
 
Hörs senare!
 
Towerbridge i London :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0