Fredag

Hej kära läsare!
 
Hoppas ni har det bra idag. Blev inget gym idag heller.. det är nästan så att jag skäms. Däremot körde jag ett av mina gamla corepass och märkligt nog satt det mesta, men jäklar så jobbigt! Så just nu är jag algom svettig och grann! 
 
Ikväll blir det eventuellt middag med några vänner eller bara mysigt häng. Imorgon beger man sig neråt söder för att umgås med fina Maria och för att invänta den där Londonresan jag pratade om! Herrejsses vad jag har längtat efter London. Ungefär sedan jag var där sist med mamma precis innan jul för lite mer än ett och ett halvt år sedan. Älskar London. 
 
Önskar er en härlig fredag!
 
En gammal bild men oj så mycket kärlek <3! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0