Monday

Hello!
 
Haft en helg med fullt ös och som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag haft tenta förra veckan också. Men nu så är jag tillbaka lite mer för den här gången igen! 
 
Fredag - lördag tillbringades i småland i pojkvännes stuga. Helt fantastiskt hus och ett underbart ställe! Man blev helt lugn och harmonisk när man kom dit och dessutom med fantastiskt sällskap! 
 
Gårdagen tillbringadess med återhämtning och att göra i princip ingenting! Mysigt och alldeles lagom för en söndag. 
 
Idag är det måndag och en ny delkurs har satt igång. Hann med ett tandläkarbesök innan första lektionen var slut :P men sen är det fullt ös medvetslös igen. 
 
Riktigt tråkigt inlägg det här. Men jag återkommer kanske medl ite trevligheter senare ;)!
 
Over and out. 
 

Kommentarer
Postat av: herbert

Hola linda, como estas?, hoppe today wendsday you feel good, wish you a nice day, im very stressed with my exam that is coming now, lots to do, had fun i småland, hugs
you friend
herbert

2013-02-27 @ 08:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0