Tentavecka..

Jag lovar och lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera här.. Men ibland är det svårt när man inte har tid som räcker till. Det har varit mycket tenta den här veckan, och så har det fått lov att vara. Dessutom har jag umgåtts med pojkvännen som kom hem i tisdags efter sin resa så jag tycker faktiskt att jag har bra orsaker den här veckan ;)! 
 
Så fort tentan är inskickad imorgon blir det lite helg i Småland med pojkvännens föräldrar i deras stuga! Iofs bara från en dag till en annan men det ska bli spännande att äntligen få komma dit! Bilderna de har visat därifrån är alldeles underbara :). 
 
Sen får vi se om det blir en Harlem Shake video på lördag, tihi! 
 
Men nu tänkte jag bjuda på en alldeles underbar låt som jag ska terrorisera alla mina fina vänner med! Enjoy!
 
Musik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0