Torsdag

Det har varit en lite märklig vecka det här. Förkylningen är ihärdig och ger inte riktigt med sig, men jag mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde i förrgår. 
 
Senaste hemtentan gick käpprätt åt skogen, dock kändes det rätt så bra att typ halva klassen kuggades, därför behöver man inte ta det överdrivet personligt även om jag ogillade min lärares kommentarer i vissa syften. Bara att göra om, men det får vänta till efter den närmsta hemtentan som skal ämnas in om två veckor. Nya tag.
 
Har lagt väldigt mycket tid på Tradera på sistonde och på Facebook... Ibland fattar jag inte att jag orkar? Suck. Men vissa dagar behöver man avbryta sitt tänkande och då är det ett utmärkt sätt! Om någon är sugen på att fynda lite snygga begagnade plagg kan ni ta en titt på mina auktioner där. Ni kan välja att se säljarens alla annonser på höger sida :) Klicka HÄR
 
Har pluggat en timme idag och pratat med min fina apa nere på Gran Canarias. Mer pluggande ska det bli men har lite paus innan det är dags att läsa lite mer Focault. 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0