Weekend!

Sådär har pluggat litegrann idag, inte sådär överdrivet mycket som jag kanske borde men ändå :). Har städat, dammsugit och nu sitter jag med världens keligaste katt i knäet. Idag får man skånebesök av bästaste Johan. Det blir nog en lugn kväll misstänker jag och imorgon blir det lite festligheter!
 
Sen åker pojkvännen iväg till värmen i 9 dagar utan mig... :(. Ser inte fram emot att vara ensam i kylan men jag unnar honom sol och värme såklart :)! 
 
Nej jag gör inte sådär överdrivet mycket som sagt, ska käka lite och sedan tänkte jag kolla lite L word innan det blir duschen! Hörs lite senare. Btw passa på att fynda ytterplagg på mitt tradera HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0