1 timme senare

Jag har borstat tänderna och fluxat dem ordentligt så att John Blund kan stå ut med min andedräkt när han kommer och strör sömnpulver i glitterform i ögonen på mig. Jag har tänkt mycket ikväll och den sista timman har jag under min nostalgitripp tillbaka till tidigt 2000-tal (genom att lyssna på gamla pojkbandet Blue) drömt mig bort till en helt annan värld än den jag är i nu. Alltid så tråkigt att det där härliga bortdrömmandet kommer så sent på på kvällarna när man blir trött och måste sova. De kan väl komma mitt på dagen istället? Aja. För att tala(skriva) om verkligheten så hoppas jag att något kul och spännande ska inträffa inom en väldigt snar framtid! Behöver något nytt och utöver det vanliga händelser i mitt liv, men BARA bra saker såklart! Dags att sussa kudden, hörs imorgon! Ps kolla så fina mina tånaglar blev?! Dock ska de fixas lite extra imorgon ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0