Att föra en dialog med sig själv

Det gör jag jämt och ständigt. Många gånger kommer jag på otrolig bra och givande saker men jag kan också komma på mycket som jag vill säga till en del personer. Man tar den dialogen man vill ha med personen med sig själv. Makes no sense egentligen men det är ju så otroligt mycket lättare än att ta det face to face. Jag vet dessutom inte hur många gånger i ordningen som jag bestämt mig för att säga saker till människor men sen när jag väl står där känns det inte längre viktigt. Inte förrän man är ensam med sina tankar igen. Märkligt inte sant? Aja, ännu lite av mina filosofiska tankar som svävar omkring i huvudet på en liten tokstolla. Nu är jag trött och tänkte sova efter en trevlig spelkväll hemma hos pojkvännen med hans vänner. Imorgon ska det skrivas hemtenta tänkte jag. Som belöning när jag är klar med den i veckan ska jag införskaffa mig smyckesverltyg :-), förhoppningsvis blir tentan klar snabbt då ;-)! Sov gott vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0