Det är tanken som räknas

Eller? Jag som hade tänkt sova för länge sen.. Men det är något magiskt med nätter som jag inte kan förklara. Vissa kvällar kan man ha lite små-ångest för olika saker. Vissa kväller är ångesten starkare men ju mer klockan blir desto mer filosofisk och drömmande blir jag. När jag blir filosofisk och drömmande så mår jag bra, även om det bara är för några timmar så kan man gå från världens down till högt ovan stjärnorna. Låter flummigt kanske men så är det iaf! Många tankar och idéer har cirkulerat runt i hjärnan ikväll/natt. Bra saker. Dåliga saker. Viktiga saker. Oviktiga saker. Ja som ni ser så har jag hunnit med det mesta. Nu blir det dock lite sovande innan det är måndag och pluggande, jobb och dylikt igen! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0