Dyr månad?

När helgerna är över och allt har återgått till det normala i januari så är det dags för alla årliga och märkliga räkningar man inte betalar sådär särskilt ofta. Men ack så dyra de brukar vara.. Hatar januari på så vis och jag hatar också att januari är så jävla kall, tråkig och snöig! Usch! Ge mig vår nu! 
 
Utöver bitterherheten så kan ni då konstatera att jag iaf har betalt mina räkningar som jag ska. Jag har också börjat tvätta, kollat klart på säsong 1 av L word och påbärjat nr 2. Ska strax ut med hundarna på långrunda och sedan hade jag tänkt plocka undan härhemma.. Ja det hann jag inte, jag fastnade. Därefter får det nog bli lite pluggande faktiskt, inget jag sett fram emot men det ska ju göras. 
 
Hörs senare!
 
P.S Såhär goda såg mina amerikanska pancakes ut idag ;)! Bra frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0